شیشه آرزوها

کلیک

خیلی وقت بود دوست داشتم درستش کنم حتما شما هم درستش کنید و بعد از یکسال بازش کنید و ببینید آرزوهاتون چقدر تغییر کردن.

آیا به آرزو هاتون رسیدین؟

ویدیو رو توی آپارات قرار دادم .

لایک و کامنت فراموش نشه

اینجا رو تبلیغ کنید ۳۰ تایی بشه لطفا

  • آلا (alileh)

تا حالا بهش فکر نکرده بودم.. فک کنم چیز خیلی خیلی جالبی باشه.. 

اگه بعد از یک سال زنده بودم حتما این کار میکنم

وقتی 16 سالم بود آرزو داشتم برم آمریکا و نیویورک و ساختمونای بلاندشو ببینم و توی ناسا کار کنم و فضانورد بشم :) 

چرا زنده نباشی داداشی
آرزو دارم به هرچی که میخوای برسی انشاالله به اونام میرسی

سلا آلا کجایی؟؟؟ نیستت.. 

سلام خوبی
سال نوت مبارک امیدوارم امسال به هرچی میخوای برسی بخصوص عشقت
ولی چرا من الان این کامنتو میبینم!!!!
 بیشتر توی وب اصلیم هستم

ممنون، سال نو شما هم مبارک.. آدرس وب اصلیت چیه؟ 

alileh.blog.ir
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مدرسه من

اینجا یه مدرسه مجازیه که داخلش همچی رو آموزش میدیم

نویسندگان
Designed By Erfan Powered by Bayan